زندگی نامه ی desmond miles
 
مطالب در مورد اساسین کرید(5)3
 
 
جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 6:4 PM ::  نويسنده : EZIO


فرار از مخفیگاه:
وای...انتظار همچین چیزی رو نداشتم
دزموند-هنگامی که از نیایش دید عقابی به دست آورد

در شروع Ac2 دزموند در آزمایشگاه ابسترگو نگه داشته شده است که ناگهان لوسی میرسد.بر روی لباس لوسی لکه های خونی دیده میشود وی سریعا از دزموند درخواست میکند که به وارد انموس شود،قبل از اینکه ابسترگو بداند چه هدفی در سر لوسی است.دزموند قبول میکند و وارد میشود، در این لحظه تولد اتزیو ادیتوره دی فرنزه نمایش داده میشود،نیای دزموند و نمونه 16.بلافاصله بعد از مشاهده این صحنه دزموند از انیموس خارج میشود و با لوسی از ابسترگو فرار میکنند.
دو اساسین فراری ماموران امنیتی را از سر راه برمیرداند تا اینکه به در آسانسور میرسند که به رمز عبور احتیاج دارد،لوسی رمز را به خاطر نمیاورد، دزموند با دید عقابی توانست اثر انگشتی را که بر روی عددها هک شده ببیند و بعد از یکی دوبار امتحان از این مرحله هم گذشتند(لوسی از دزموند پرسید که چه طور تونستی؟ و دزموند هم به او گفت نمیدونم شانسی بود).دزموند و لوسی به پارکینگ ابسترگو میرسند و از انجا به سمت مخفیگاه لوسی فرار میکنند.
در ادامه دزموند با همکیش خود در مخفیگاه لوسی آشنا میشود شان هیستینگز (Shaun Hastings ) و ربکا کرین(Rebecca Crane ) کسانی که سالهاست با لوسی کار میکنند.آنها توانسته بودند انیموس 2 را بسازند.
لوسی با کمک bleeding effect که وارد دزموند شده بود خیلی راحت تر توانست استفاده از دید عقابی و مهارت های گشت زدن (بالا رفتن-پریدن-دویدن و...)را به وی یاد دهد.
دزموند بار دیگر تحت تاثیر bleeding effect قرار گرفت اما اینبار توانایی به او اضافه نشد،وی در به خاطرات الطائر سفر کرد،نیای دزموند در بندر عکا بود وی با ماریا(Maria Thorpe)دیده شد و گواه از نیای دیگری از دزموند میداد.
فردا آن روز دزموند برای آژمایش های دوباره به انیموس برگشت،او به اتفاقی که دیشب برایش افتاد کم توجهی کرد و به همکیشان خود حرفی درباره ی آن نزد.در ادامه دزموند با اتزیو به 1492 سفر میکند،سالی رودریگو بورجیا پاپ الکساندر ششم شده است.دزموند بعد از مبارزه با رودریگو staff of eden و piece of eden را به دست میاورد.وی با ترکیب آن دو در زیر واتیکان دروازه ای را باز میکند که the vault نامیده میشود.اتزیو درون the vault با Minerva صحبت میکند،مینروا از اتزیو میخواهد که به حرفهایش گوش دهد و به وی میگوید که تو وسیله ای هستی برای ارتباط من با دیگری،در پایان مینروا اسم دزموند را میبرد که تعجب همگان حتی اتزیو را برمی انگیزد.دزموند بلافاصله دز انیموس خارج میشود و متوجه حمله ی تمپلار ها به مخفیگاه خود میشود.بعد از خروج فوری از انیموس لوسی hidden blade را به دزموند میدهد و از او میخواهد که مبارزه کند.دزموند بعد از سر راه برداشتن تمپلارها دکتر ویدیچ را مشاهده میکند ولی فرصت مبارزه با او را پیدا نمیکند دزموند با دیگر یاران خود از مهلکه جان سالم به در میبرند و به طرف شمال فرار میکنند.
دزموند هنوز به حرف های مینروا فکر میکرد......

ویژگی های شخصیتی:


همانطور که میدانید دزموند از نوادگان الطائر و اتزیو میباشد.لباس های دزموند بسیار ساده هستند و چیز گرانقیمتی در پوشش او دیده نمیشود،سوشرت کلاه دار سفید،شلوار لی آبی،و کتانی های سفید. در بازی اول چهره اش متمایل به الطائر بود و شماره ی دوم متمایل به اتزیو.
دزموند جوان رک و حاضرجواب منفی بافی برای خودش بود.دزموند چشم اندازی مهم در زندگی داشت،او از وجود تمپلارها و اساسین ها در زندگیش مطلع بود،اگر چه در ابتدا نمیداست که ابسترگو همان کمپانی تمپلار ها است.
علی رغم این او بالاتر از آدم بذله گو در موقعیتش نبود و گهگاهی جوک میساخت.هر چند که عکس العمل خوبی از آدمهای مقابلش داشت.بعد از خلاص شدن از دست ابسترگو رفتار دزموند به طور قابل ملاحظه ای آرامتر شد، و بیشتر وقتش را صرف گفت و گو با لوسی میکرد.

توانایی ها


مراحل اولیه ای که دزموند که برای اساسین شدن باید در کودکی میدید درون او فروکش کرده بودند.بعد از یک هفته استفاده از خاطرات الطائر دزموند دچار bleeding effect شد و سپس توانایی جدش را که دید عقابی بود به ارث بود.بعد از آن شروع به بازخوانی خاطرات اتزیو کرد که او هم نیای دیگرش بود و خیلی زود توانایی های استفاده از سلاح ها و گشت زدن(پریدن-فرار کردن-دویدن-قایم شدن و..)را پیدا کرد.بعد از مدت کوتاهی در حمله ی تمپلار ها به وی،دزموند به خوبی از آنچه که آموزش دیده بود به نحو فوق العاده ای استفاده کرد.

نکاتی قابل تامل

  • مدل دزموند از Francisco Randez و صدایش از Nolan North میباشد.
  • دزموند با هر دو نیای خود تطابق کاملی دارد.
  • صورت او در Ac2 بیشتر متمایل اتزیو، و در Ac 1 متمایل الطائر بود.
  • دزموند دقیقا همان زخم های را بر روی لبش دارد که الطائر و اتزیو دارند.
  • دزموند و الطائر در بازی اول بنا به اتفاقاتی که رخ میداد هر دو سن یکسانی داشتند،در آن موقع هر دو 25 سال داشتند.
  • (1191 برای الطائر و 2012 برای دزموند)
  • شاید نیای اصلی دزموند آدم و حوا بودند که در برابر poe (مثل الطائر-اتزیو-16-دزموند)مقاوم بودند.
  • گروه خونی دزموند A+ است.
  • در تاریخچه ی دزموند نشان داده میشود که او هیچ علاقه ای به اساسین شدن نداشته،و توانایی ها آن ها را قبل از شماره ی دوم بازی نداشته،حال چه طور در Assassin’s Creed - French Graphic Novel که در limited edition بازی اول وجود داشت،او خودش را اساسین مینامد و مهارت های مخفی کاری و مرگبار خودش را نشان میدهد
  • Hidden Blade ــی که دزموند در Ac2 به دست میاورد دارنده ی اصلی آن معلوم نیست اما بسیار شبیه تیغی است که پدر اتزیو ،جیووانی ادیتوره داشت و به او ارث رسید
  • ارتباط خانوادگی او با نمونه 16 به خوبی معلوم نیست، اما هر دو از نوادگان اتزیو هستند.
  • دزموند به زبان لاتین به معنای:جهان یا مرد جهان است و فامیلی او مایلز به معنای سرباز میباشد.
  • دزموند نمونه ی 17 هم شناخته میشود.
  • شاید دزدیدن خودکار وارن ویدیچ در شماره اول از مهارتهای جیب بری!!الطائر باشد که از طریق bleeding effect به وی رسیده است


نظرات شما عزیزان:

دانیال
ساعت19:12---4 تير 1393
سلام وبلاگت حرف نداره خوشحال میشم به وبلاگ من بیایی

امیر محمد
ساعت15:34---9 مرداد 1391
وبلاگت بیسته و حرف نداره نظر لطفته گلم چشم هر کار در حد توانم باشه میکنم راستی اگه دوست داری با هم می تبادل لینکیم ها؟

وحید
ساعت20:51---12 تير 1391
من از اساسین بدم میاد ولی وبلاگت نظرمو عوض کرد راستی خیلی دیر به دیر اپدیت میشی
داداش گلم اول از همه سلام دوم اینکه ممنون که نظر دادی و بعدشم برای ما افتخاریه که یه اساسین به ما join بکنه وحالا میرسیم به انتقادت گلم من سیستمم مشکل پیدا کرد حتی چند وقت اصلا سر هم نزدم بازم ممنون که وبلاگمو برآورد کردی باید با این نظرا وبلاگو درست کرد دیگه ه؟؟؟؟


امیر
ساعت12:29---19 خرداد 1391
سلام


لینکت کردم


لینک دانلود sd آخرین تریلر اساسین هم سالمه و تست شده
خیلی ممنونم
بابت همه چیز.

وایسا وایسا لینکم تو وبلاگت نبود راستی یه جا نوشته بودی لوگو یا بنر رایگان؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


خوش اومدی عزیزم فراموش نکن که:JUST LIKE OUR FATHER AND OUR GRAND FATHER BEFORE US WE ARE ASSASSINS
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب در مورد اساسین کرید(5)3 و آدرس persianassassin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 28693
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس

Online User
IranSkin go Up



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


start logo cod off http://gotogame.rozblog.com/Forum -->

behtarin baner